Jenny

australien

Publicerad 2012-01-25 07:22:54 i Australien 2012,

nu har det snart gatt en dag sen vi kom.
det har regnat hela tiden, sjukt trakigt. och vi gick veta att det kan vara sa att det kommer fortsatta in i februari ocksa!! inte alls kul.

Vi kom till hostlet vid 24.00 deras tid.
och den forsta vi moter ar saklart en svenk!! haha
de skulle dra ut, sa efter vi snabbt duschat av oss foljde vi med.
stallet lag ca 300 meter fran hostlet, och finns over hela gatan.

Idag gick vi runt i stan for att titta lite pa allt som finns.
det var folk som tranade overallt. mitt pa dagen? hur kan man gora det en onsdag? jobbar inte folk..
och se borjade det regna, regna och regna. men det fick inte stoppa oss sa vi fortsatte. :)


jag har kommit pa tva saker jag har glomt hemma
1. mina fotinlagg
2. min regnjacka (kanske darfor allt regn kom?)

Planen var att vi skulle bege oss ut till strandsidan imorgon, men ska det regna sa vet jag inte vad vi ska gora..
far hoppas de har fel och solen kommer fram snart, annars finns det inte sa mycket kul att hitta pa.

Hoppas ni har det bra hemma!
Mamma, pappa, jag saknar er <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela