Jenny

tredje april, skydiving

Publicerad 2012-04-03 15:01:16 i Australien 2012,

heeeeeeeeeej
allt ar bra har nere! vi har ca 35 grader varje dag och en klarbla himmel.

IDAG har jag upplevt skydiving!!!
sjuukt coolt. hoppade ut ur flygplanet pa 11 000 feet (vet inte vad det ar i meter)
sa himla harligt att se flygplanet ovanfor dig och sen vanda sig om och ha hela landskapet framfor sig.
trodde jag skulle vara ett stort nervvrak, men jag var faktiskt nast intill inte alls nervos. blandade sig liite i magen nar han oppnade dorren och sa, AR DU REDO!! miiiih, KUUL!

sa, dar fick ni veta det..
annars om dagarna ligger vi i solen, shoppar, ater.. ja, lever livet! :)
i helgen ska vi fira pask vid en damm, och dar ska jag fa prova pa vattenskidor! haha far se hur det gar ^^

Glad pask pa er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela