Jenny

29 och 30 januari

Publicerad 2012-01-30 10:46:42 i Australien 2012,

kom till Bondi igar.
har var det mycket finare vader an inne i stan.
sa det blev sol och bad efter vi hittat vart hostel
sm;rjde in mig riktigt mkt for kande inte for att bli brand igen, och nu isf over hela kroppen...
och jag lyckades, fick kanske inte sa mkt farg, men jag har ju 3 mander pa mig ;)

lotta daremot brande sig, och fick nog solsting for hon borjade ma jattedalig :(


idag har vi solat hela dagen typ, och idag smorjde vi nog in oss annu mer :P
har fatt lite fr=arg nu iaf, sa man ser inte allt for turistig ut :P hehe..
imorgon vet jag inte vad vi har for planer, antagligen stranden igen :D haha man far ju passa pa.

Bondi beach ar jattefint, och stort.
och det ar stora vagor anda intill strandkanten!
men det var ganska kallt i vattnet tror det var omkring 22 grader bara :(
hehe, men i solen ar det riktigt varmt!!

bilder kommer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela